aparat

اطلاعیه هواشناسی مورخ ۹۸٫۰۲٫۲۹

 بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب،  رگبار باران همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی، احتمال اصابت صاعقه  و احتمال سیلابی شدن ناگهانی مسیلها و نیزآب گرفتگی معابر  در استانهای زیر پیش بینی می شود:
یکشنبه ۹۸/۰۲/۲۹:  آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی، شمال استان زنجان،غرب و جنوب استان اصفهان،  فارس،شرق کهگیلویه و بویراحمد، جنوب همدان،شرق لرستان،جنوب مرکزی،ارتفاعات شمال خوزستان،استان کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان.
دوشنبه ۹۸/۰۲/۳۰: شمال آذربایجان شرقی وآذربایجان غربی،استان اردبیل، ارتفاعات شمال استان قزوین،ارتفاعات شمال شرق تهران،جنوب قم، مرکزی،جنوب همدان ،جنوب کرمانشاه، غرب وجنوب استان اصفهان،  فارس، کهگیلویه و بویراحمد،چهار محال بختیاری، ارتفاعات شمال خوزستان، استان کرمان ،نیمه جنوبی یزد،هرمزگان ،سیستان و بلوچستان.
سه شنبه ۹۸/۰۲/۳۱:  آذربایجان شرقی وآذربایجان غربی،شرق مازندران ،گلستان،شمال سمنان،جنوب اصفهان،شرق کهگیلویه و بویر احمد،فارس،خراسان جنوبی ،جنوب و شرق یزد،کرمان،نیمه غربی هرمزگان ،شمال سیستان و بلوچستان.

 از این رو به هموطنان عزیز توصیه می شود از اسکان در حاشیه رودخانه ها و مسیلها خودداری فرمایند و به سازمانها و ارگانهای ذیربط توصیه می شود تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی را به عمل آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *